SALG FOR VÆKSTAMBITIØSE EJERLEDERE

SALG FOR VÆKSTAMBITIØSE EJERLEDERE

Nu tænker du måske:

Nu tænker du måske:

Den ultra korte version: 

Er du alt for ofte taget hjem uden at få en ordre?

 

Fordi din potentielle kunde siger:

Den ultra korte version: 

Er du alt for ofte taget hjem uden at få en ordre?

 

Fordi din potentielle kunde siger:

© 2018 - All rights to content belongs to MOGENS BERTELSEN

© 2018 - All rights to content belongs to MOGENS BERTELSEN

Att: Vækstambitiøse sælgere, ejerledere og iværksættere

Att: Vækstambitiøse sælgere, ejerledere og iværksættere

En sølv- eller bronzemedalje er ofte et fantastisk resultat. 

I sportens verden.

I din og min verden er kun én medalje, der tæller:

Guldmedaljen = du fik ordren.

Jeg har fået massevis af guldmedaljer efter 1000´ vis af 

ansigt-til-ansigt salgspræsentationer gennem over 40 år. 

Skal jeg også vise dig, hvordan du tager mange, mange flere guldmedaljer med hjem, som kan ses direkte på bundlinjen.

En sølv- eller bronzemedalje er ofte et fantastisk resultat. 

I sportens verden.

I din og min verden er kun én medalje, der tæller:

Guldmedaljen = du fik ordren.

Jeg har fået massevis af guldmedaljer efter 1000´ vis af 

ansigt-til-ansigt salgspræsentationer gennem over 40 år. 

Skal jeg også vise dig, hvordan du tager mange, mange flere guldmedaljer med hjem, som kan ses direkte på bundlinjen.

Hvordan du håndtere indvendinger + en hel masse andre situationer.

Ja, det ved du til fulde, når du har gennemgået mit 12 modulers ”Salg for Vækstambitiøse Sælgere og Ejerledere”.

Hvordan du håndtere indvendinger + en hel masse andre situationer.

Ja, det ved du til fulde, når du har gennemgået mit 12 modulers ”Salg for Vækstambitiøse Sælgere og Ejerledere”.

  • "Jeg er ikke interesseret"
  • "Jeg har ikke råd"
  • "Jeg har en lignende produkt"
  • "Det har jeg ikke brug for"
  • "Jeg vender selv tilbage"
  • "Jeg er tilfreds med min nuværende leverandør"
  • "Det er ikke min beslutning"
  • "Jeg er ikke interesseret"
  • "Jeg har ikke råd"
  • "Jeg har en lignende produkt"
  • "Det har jeg ikke brug for"
  • "Jeg vender selv tilbage"
  • "Jeg er tilfreds med min nuværende leverandør"
  • "Det er ikke min beslutning"
  • "Jeg tænker over det"
  • "Jeg ringer til dig"
  • "Jeg ser på det"
  • "Måske engang i det nye år"
  • "Kontakt mig igen om 3 måneder"
  • "Vi har alt for travlt lige nu
  • "Jeg tænker over det"
  • "Jeg ringer til dig"
  • "Jeg ser på det"
  • "Måske engang i det nye år"
  • "Kontakt mig igen om 3 måneder"
  • "Vi har alt for travlt lige nu

”Hvad mon Salg for Vækstambitiøse Sælgere og Ejerledere” programmet koster?”

Hva´ med at det koster noget mindre end én konsulenttime hos en dygtig salgscoach?

Kan det få dig til at læse videre?

Så du kan få bekræftet, at ”Salg for Vækstambitiøse Sælgere og Ejerledere” er det helt rigtige til dig.

”Hvad mon Salg for Vækstambitiøse Sælgere og Ejerledere” programmet koster?”

Hva´ med at det koster noget mindre end én konsulenttime hos en dygtig salgscoach?

Kan det få dig til at læse videre?

Så du kan få bekræftet, at ”Salg for Vækstambitiøse Sælgere og Ejerledere” er det helt rigtige til dig.

Den uddybende version:

Den uddybende version:

Kender du det her:

Du er ude ved en potentiel kunde. Samtalen går godt.

Du tegner og fortæller. Din kunde lytter og stiller spørgsmål.

Så kommer det: “Hvad koster det?”

 

Og så sker følgende: Det løber dig koldt ned af ryggen og du får en let sugen i maven.

Du rømmer dig nervøst og siger: ”Jamen, det ville være fint, hvis jeg fik … ” 

Og ikke nok med det.

 

Så sker det her:

Der er dyb tavshed, hævede øjenbryn og endelig kommer det: ”Kan det virkelig passe?”

Dit hjerte slår ekstra hurtigt.

Hvorfor siger din potentielle kunde ikke mere?

Og nu gør du noget, som du aldrig skulle have gjort:

Du siger: ”Altså, det er jo normalprisen. Og det skal du selvfølgelig ikke betale.

Du får X % rabat i dag” .

 

Dilemmaet er selvfølgelig:

Skal du sætte din pris ned med X % og gang på gang og opleve, at du ikke får den pris, som du eller dit produkt er værd.

Det korte svar er nej. 

Derfor: Investere din dyrebare tid i at lære, hvordan du med rank ryg og fast tone siger: ”Det koster ... og til gengæld vil du opleve at …”

 

Hvis du vælger mulighed nr. 1, så er ”Salg for Vækstambitiøse Sælgere og Ejerledere” sandsynligvis ikke rigtig noget for dig. Så skal du bare fortsætte med at sælge på prisen. Og se hvor længe det holder.

Eller vente på en af dine konkurrenter giver endnu mere rabat.

(Undskyld, hvis du synes, at jeg er lidt for direkte i mit sprogbrug).

Vælger du derimod at investere din dyrebare tid i at få jordnære tankeværktøjer, strategier, taktikker og hemmelige våben til at lave en overbevisende præsentation og få din ønskede pris.

Så læs videre.

For alle forretningskompetencer kan læres.

Professionelt salg kan også læres.

Metoderne og principperne er meget enklere, end du lige nu tror.

Derfor vil jeg godt lægge hovedet på blokken og love dig, at når du er færdig med ”Salg for Vækstambitiøse Sælgere og Ejerledere”, så er du ikke bare god til det, du laver.

Du er også hammer god til at sælge det.

Kender du det her:

Du er ude ved en potentiel kunde. Samtalen går godt.

Du tegner og fortæller. Din kunde lytter og stiller spørgsmål.

Så kommer det: “Hvad koster det?”

 

Og så sker følgende: Det løber dig koldt ned af ryggen og du får en let sugen i maven.

Du rømmer dig nervøst og siger: ”Jamen, det ville være fint, hvis jeg fik … ” 

Og ikke nok med det.

 

Så sker det her:

Der er dyb tavshed, hævede øjenbryn og endelig kommer det: ”Kan det virkelig passe?”

Dit hjerte slår ekstra hurtigt.

Hvorfor siger din potentielle kunde ikke mere?

Og nu gør du noget, som du aldrig skulle have gjort:

Du siger: ”Altså, det er jo normalprisen. Og det skal du selvfølgelig ikke betale.

Du får X % rabat i dag” .

 

Dilemmaet er selvfølgelig:

Skal du sætte din pris ned med X % og gang på gang og opleve, at du ikke får den pris, som du eller dit produkt er værd.

Det korte svar er nej. 

Derfor: Investere din dyrebare tid i at lære, hvordan du med rank ryg og fast tone siger: ”Det koster ... og til gengæld vil du opleve at …”

 

Hvis du vælger mulighed nr. 1, så er ”Salg for Vækstambitiøse Sælgere og Ejerledere” sandsynligvis ikke rigtig noget for dig. Så skal du bare fortsætte med at sælge på prisen. Og se hvor længe det holder.

Eller vente på en af dine konkurrenter giver endnu mere rabat.

(Undskyld, hvis du synes, at jeg er lidt for direkte i mit sprogbrug).

Vælger du derimod at investere din dyrebare tid i at få jordnære tankeværktøjer, strategier, taktikker og hemmelige våben til at lave en overbevisende præsentation og få din ønskede pris.

Så læs videre.

For alle forretningskompetencer kan læres.

Professionelt salg kan også læres.

Metoderne og principperne er meget enklere, end du lige nu tror.

Derfor vil jeg godt lægge hovedet på blokken og love dig, at når du er færdig med ”Salg for Vækstambitiøse Sælgere og Ejerledere”, så er du ikke bare god til det, du laver.

Du er også hammer god til at sælge det.

Her er hvad jeg lærer dig

Her er hvad jeg lærer dig

Modul # 1: 

Sælger kend dig selv

Modul # 2: 

Den lille forskel med den store virkning

Modul # 3: 

Hvorfor du skal kvalificere dine kunder tidligst muligt i salgsprocessen

Modul # 4: 

Hvordan du skaber den gode kunderelation og ægte engagement

Modul # 5: 

Hvordan du gør din troværdighed til et stærkt salgsparameter

Modul # 6: Produktpræsentationer, der sælger

Modul # 7: 

Sådan bliver du salgspsykolog

Modul # 1: 

Sælger kend dig selv

Modul # 2: 

Den lille forskel med den store virkning

Modul # 3: 

Hvorfor du skal kvalificere dine kunder tidligst muligt i salgsprocessen

Modul # 4: 

Hvordan du skaber den gode kunderelation og ægte engagement

Modul # 5: 

Hvordan du gør din troværdighed til et stærkt salgsparameter

Modul # 6: Produktpræsentationer, der sælger

Modul # 7: 

Sådan bliver du salgspsykolog

Modul # 8: 

Hvordan du kommer ind under huden på dine potentielle kunder

Modul # 9: 

Hvad du skal gøre for at få prisen til at betyde meget mindre

Modul # 10: 

Hvordan du får ordren

Modul # 11: 

Sådan får du dine kunder til at købe igen og igen. 

Og anbefale dig til andre.

Modul # 12: 

10 nøgler til verdensklasse kundeservice

Modul # 8: 

Hvordan du kommer ind under huden på dine potentielle kunder

Modul # 9: 

Hvad du skal gøre for at få prisen til at betyde meget mindre

Modul # 10: 

Hvordan du får ordren

Modul # 11: 

Sådan får du dine kunder til at købe igen og igen. 

Og anbefale dig til andre.

Modul # 12: 

10 nøgler til verdensklasse kundeservice

  • De skudsikre strategier til at dine potentielle kunder kommer til kende dig, ka´ li´ dig og du er troværdig og tillidsvækkende
  • De grundlæggende formler og forståelse for, hvad der reelt skal til for at få menneske til at handle og ultimativt købe af dig – og hvad der får dem til at sige ”Nej tak”
  • Indsigt i, hvordan du skal svare på indvendinger, så hverken du eller din potentielle kunde føler at stemningen ændre sig fra rolig og tryg til stressende og ubehagelig.
  • Basisopskrifter på, hvordan du præsenter dit produkt, hvordan du beder om ordren og hvordan du får dine kunder til at anbefale dig til andre.
  • De skudsikre strategier til at dine potentielle kunder kommer til kende dig, ka´ li´ dig og du er troværdig og tillidsvækkende
  • De grundlæggende formler og forståelse for, hvad der reelt skal til for at få menneske til at handle og ultimativt købe af dig – og hvad der får dem til at sige ”Nej tak”
  • Indsigt i, hvordan du skal svare på indvendinger, så hverken du eller din potentielle kunde føler at stemningen ændre sig fra rolig og tryg til stressende og ubehagelig.
  • Basisopskrifter på, hvordan du præsenter dit produkt, hvordan du beder om ordren og hvordan du får dine kunder til at anbefale dig til andre.

Du kan godt forvente at lære følgende om professionelt salg

Du kan godt forvente at lære følgende om professionelt salg

“Jeg orker ikke en omgang tørre teorier.” Det får du heller ikke. Det vil jeg godt love dig her og nu.

 ”Salg for Vækstambitiøse Sælgere og Ejerledere” er baseret på mine personlige over 40 års nationale 

og internationale salgserfaring “med tasken på landevejen”.

1000vis af kundebesøg, salgspræsentationer, workshops overfor alt fra mindre detailhandlere til store industrikoncerner, til internationale supermarkedskoncerner.

I al beskedenhed fordoblede jeg min omsætning hvert 4. – 5. år konstant gennem næsten 40 år.

Du får derfor masser af lavpraktiske eksempler og trin-for-trin guides, som du kan bruge. Uanset hvilket niveau du er på lige nu.

Det bedste af det hele?

Du vil kunne handle på det, du har investeret din tid i at lære – allerede efter du har lyttet til det første modul.

“Jeg orker ikke en omgang tørre teorier.” Det får du heller ikke. Det vil jeg godt love dig her og nu.

 ”Salg for Vækstambitiøse Sælgere og Ejerledere” er baseret på mine personlige over 40 års nationale 

og internationale salgserfaring “med tasken på landevejen”.

1000vis af kundebesøg, salgspræsentationer, workshops overfor alt fra mindre detailhandlere til store industrikoncerner, til internationale supermarkedskoncerner.

I al beskedenhed fordoblede jeg min omsætning hvert 4. – 5. år konstant gennem næsten 40 år.

Du får derfor masser af lavpraktiske eksempler og trin-for-trin guides, som du kan bruge. Uanset hvilket niveau du er på lige nu.

Det bedste af det hele?

Du vil kunne handle på det, du har investeret din tid i at lære – allerede efter du har lyttet til det første modul.

Nu tænker du måske

Nu tænker du måske

  • Hvordan du får selvtillid og selvværd til at se din kunde direkte i øjnene og bede om ordren
  • Hvorfor alt er ”sandhedens øjeblik” og hvorfor du aldrig mere behøver at være nervøs
  • Hvorfor din produktpræsentation er afgørende for, om du lukker ordren eller ej – hvad din produktpræsentation skal indeholde – og selvfølgelig: hvordan du laver en produktpræsentation, der ikke bare viser, hvad dit produkt kan og kundes udbyttet, men som også får din potentielle kunde til selv at sige: ”Hvornår kan du levere?”
  • Hvordan du får selvtillid og selvværd til at se din kunde direkte i øjnene og bede om ordren
  • Hvorfor alt er ”sandhedens øjeblik” og hvorfor du aldrig mere behøver at være nervøs
  • Hvorfor din produktpræsentation er afgørende for, om du lukker ordren eller ej – hvad din produktpræsentation skal indeholde – og selvfølgelig: hvordan du laver en produktpræsentation, der ikke bare viser, hvad dit produkt kan og kundes udbyttet, men som også får din potentielle kunde til selv at sige: ”Hvornår kan du levere?”

Jeg viser dig ...

Jeg viser dig ...

  • Dig, der lige har startet din egen virksomhed, og er hammer god til det, som du laver – men er knap så god til at sælge det.
  • Dig, der oplever at du er nervøs og usikker i en salgssituation, og alt for tit prøver at undgå at snakke om prisen.
  • Dig, der føler at dine kunder hele tiden tester dig på, om du er sikker på din pris – og udnytter det til hans/hendes fordel. Og du aner ikke, hvad du skal gøre ved det.
  • Dig, der hader at gå fra et kundemøde uden at have solgt så meget som et eneste produkt.
  • Dig, der er frustreret over, at gå X % ned i pris, fordi du ikke har selvtillid og selvværd nok til at stå fast. Og argumentere for resultatet.
  • Dig, der allerede har succes med at sælge, men savner ny inspiration, nye vinkler og metoder, der kan løfte dine resultater til næste niveau.
  • Dig, der lige har startet din egen virksomhed, og er hammer god til det, som du laver – men er knap så god til at sælge det.
  • Dig, der oplever at du er nervøs og usikker i en salgssituation, og alt for tit prøver at undgå at snakke om prisen.
  • Dig, der føler at dine kunder hele tiden tester dig på, om du er sikker på din pris – og udnytter det til hans/hendes fordel. Og du aner ikke, hvad du skal gøre ved det.
  • Dig, der hader at gå fra et kundemøde uden at have solgt så meget som et eneste produkt.
  • Dig, der er frustreret over, at gå X % ned i pris, fordi du ikke har selvtillid og selvværd nok til at stå fast. Og argumentere for resultatet.
  • Dig, der allerede har succes med at sælge, men savner ny inspiration, nye vinkler og metoder, der kan løfte dine resultater til næste niveau.

Programmet er til ...

Programmet er til ...

Jeg giver dig en komplet værktøjskasse, der får dig og dit produkt ind ad døren, gennem nåleøjet og ind i kundernes bevidsthed, så de køber af dig med glæde – igen og igen.

Fordi; det første salg er det absolut mest omkostningskrævende – det er bare så dyrt for dig.

Derfor er det 2., det 3., det 4. osv. salg de vigtigste.

Så din opgave er at få dine potentielle kunder til at købe igen, og igen, og igen – og betale dig med glæde.

”Salg for Vækstambitiøse Sælgere og Ejerledere” giver dig alle guldkornene.

Jeg giver dig en komplet værktøjskasse, der får dig og dit produkt ind ad døren, gennem nåleøjet og ind i kundernes bevidsthed, så de køber af dig med glæde – igen og igen.

Fordi; det første salg er det absolut mest omkostningskrævende – det er bare så dyrt for dig.

Derfor er det 2., det 3., det 4. osv. salg de vigtigste.

Så din opgave er at få dine potentielle kunder til at købe igen, og igen, og igen – og betale dig med glæde.

”Salg for Vækstambitiøse Sælgere og Ejerledere” giver dig alle guldkornene.

Er du klar til at lære nye værktøjer, så du kan sælge r*ven ud af bukserne?

Er du klar til at lære nye værktøjer, så du kan sælge r*ven ud af bukserne?

Jeg hedder Mogens

Jeg hedder Mogens

Jeg lærer dig alt det, jeg ved virker indenfor salg.

Og min fornemmeste opgave er at vise dig, hvordan jeg har fået mine kunder til at købe.

Ikke bare en gang. Men igen og igen.

For til sidst at blive ambassadører for min virksomhed. Og anbefale mig til andre.

Denne lille formel har gjort, at jeg har fordoblet min omsætning hvert 4. – 5. år gennem næsten 40 år.

Og ind  imellem har jeg vundet både eksport og gazelle priser.

For hvad er formålet med at drive en virksomhed?

Det er at skabe og beholde begejstrede, profitable kunder – for livstid. Og at de hver gang betaler dig – med glæde.

Jeg lærer dig alt det, jeg ved virker indenfor salg.

Og min fornemmeste opgave er at vise dig, hvordan jeg har fået mine kunder til at købe.

Ikke bare en gang. Men igen og igen.

For til sidst at blive ambassadører for min virksomhed. Og anbefale mig til andre.

Denne lille formel har gjort, at jeg har fordoblet min omsætning hvert 4. – 5. år gennem næsten 40 år.

Og ind  imellem har jeg vundet både eksport og gazelle priser.

For hvad er formålet med at drive en virksomhed?

Det er at skabe og beholde begejstrede, profitable kunder – for livstid. Og at de hver gang betaler dig – med glæde.

Derfor #1:

Professionelt salg er ikke manipulation.

Det er såmænd bare at hjælpe dine potentielle kunder til deres ønskede resultater.

”Salg for Vækstambitiøse Sælgere og Ejerledere ” programmet lærer dig hvordan.

 

Derfor #2:

Det hele foregår Online. Du kan downloade alle modulerne til din computer.

Og lytte, lære og handle så længe, du ønsker.

 

Derfor #3:

De 12 moduler koster mindre end én time hos en dygtig salgscoach.

De koster nemlig kun kr. 1497,00+ moms.

Alle modulerne dine for evigt.

 

Derfor #4:

Jeg tager hele risikoen.

Er du ikke tilfreds med ”Salg for Vækstambitiøse Sælgere og Ejerledere”.

Ja, så sender du mig bare en mail senest 30 dage efter du har købt programmet til mb@succesportalen.dk og beder om, at få dine penge tilbage. Ingen sure miner herfra.

Jeg lever nemlig af kunder, som er helt med på ”At afstanden mellem drøm og realitet – den hedder handlig”. 

Og som anbefaler mig til andre.

Derfor #1:

Professionelt salg er ikke manipulation.

Det er såmænd bare at hjælpe dine potentielle kunder til deres ønskede resultater.

”Salg for Vækstambitiøse Sælgere og Ejerledere ” programmet lærer dig hvordan.

 

Derfor #2:

Det hele foregår Online. Du kan downloade alle modulerne til din computer.

Og lytte, lære og handle så længe, du ønsker.

 

Derfor #3:

De 12 moduler koster mindre end én time hos en dygtig salgscoach.

De koster nemlig kun kr. 1497,00+ moms.

Alle modulerne dine for evigt.

 

Derfor #4:

Jeg tager hele risikoen.

Er du ikke tilfreds med ”Salg for Vækstambitiøse Sælgere og Ejerledere”.

Ja, så sender du mig bare en mail senest 30 dage efter du har købt programmet til mb@succesportalen.dk og beder om, at få dine penge tilbage. Ingen sure miner herfra.

Jeg lever nemlig af kunder, som er helt med på ”At afstanden mellem drøm og realitet – den hedder handlig”. 

Og som anbefaler mig til andre.

Mangler du lige de sidste 4 gode argumenter?

Mangler du lige de sidste 4 gode argumenter?

Om mindre end 2 minutter er du i gang med at lytte til det 1. modul.

Glæder mig til, at du fortæller om dine succeshistorier.

 

Med venlig og stor salgshilsen

Om mindre end 2 minutter er du i gang med at lytte til det 1. modul.

Glæder mig til, at du fortæller om dine succeshistorier.

 

Med venlig og stor salgshilsen

Ps. Tænker du også: ”Lad mig lige tænke over det”. Så er der ikke så meget at tænke over. 

Er du ikke tilfreds, så får du dine penge tilbage indenfor de første 30 dage.

PPS. Og Ja, du kan lytte og lære af alle 12 moduler og alligevel bede om at få alle dine penge tilbage.

Ps. Tænker du også: ”Lad mig lige tænke over det”. Så er der ikke så meget at tænke over. 

Er du ikke tilfreds, så får du dine penge tilbage indenfor de første 30 dage.

PPS. Og Ja, du kan lytte og lære af alle 12 moduler og alligevel bede om at få alle dine penge tilbage.