MARKETING FOR VÆKSTAMBITIØSE EJERLEDERE

MARKETING FOR VÆKSTAMBITIØSE EJERLEDERE

Hvorfor skal du gøre MARKETING TIL DIN VÆKSTMOTOR # 1?

Hvorfor skal du gøre MARKETING TIL DIN VÆKSTMOTOR # 1?

KONTAKT

KONTAKT

OM MOGENS

OM MOGENS

FOREDRAG

FOREDRAG

BLOGGEN

BLOGGEN

LÆR ONLINE

LÆR ONLINE

FORSIDE

FORSIDE

© 2018 - All rights to content belongs to MOGENS BERTELSEN

© 2018 - All rights to content belongs to MOGENS BERTELSEN

Att: Vækstambitiøse ejerledere og iværksættere

Att: Vækstambitiøse ejerledere og iværksættere

Kender du HÅBMARKETING?

Det er såmænd bare, når du HÅBER, at dine marketingaktiviteter ...

  • Får Dine potentielle kunder til at sige: ”Jeg er interesseret”
  • Får Dine potentielle kunder til at købe noget af dig
  • Får Dine kunder til at købe lidt mere ved hver ordrer
  • Får Dine kunder til at købe noget oftere
  • Får Dine kunder til at henvise dig til andre

Skal det være slut med at håbe?

Så gør MARKETING TIL DIN VÆKSTMOTOR # 1

Kender du HÅBMARKETING?

Det er såmænd bare, når du HÅBER, at dine marketingaktiviteter ...

  • Får Dine potentielle kunder til at sige: ”Jeg er interesseret”
  • Får Dine potentielle kunder til at købe noget af dig
  • Får Dine kunder til at købe lidt mere ved hver ordrer
  • Får Dine kunder til at købe noget oftere
  • Får Dine kunder til at henvise dig til andre

Skal det være slut med at håbe?

Så gør MARKETING TIL DIN VÆKSTMOTOR # 1

Men hvad du hvis …

Men hvad du hvis …

  • En sælger/konsulent aflægger 1, 5 eller 10 besøg på én dag
  • Der opnås 1, 5 eller 10 ordre på én dag
  • Der kontaktes 1, 5 eller 10 potentielle kunder på én dag
  • En sælger/konsulent aflægger 1, 5 eller 10 besøg på én dag
  • Der opnås 1, 5 eller 10 ordre på én dag
  • Der kontaktes 1, 5 eller 10 potentielle kunder på én dag

Modul # 1: 

Introduktion til marketing

Modul # 2: 

De 12 vigtigste marketing mindsets

Modul # 3: 

Hvad de kunder i virkeligheden køber og hvorfor

Modul # 4: 

Sådan finder du din kundeavatar

Modul # 5: 

Sådan finder du dine kunders virkelige behov

Modul # 6: 

Branding vs. Direct response Marketing

Modul # 1: 

Introduktion til marketing

Modul # 2: 

De 12 vigtigste marketing mindsets

Modul # 3: 

Hvad de kunder i virkeligheden køber og hvorfor

Modul # 4: 

Sådan finder du din kundeavatar

Modul # 5: 

Sådan finder du dine kunders virkelige behov

Modul # 6: 

Branding vs. Direct response Marketing

Modul # 7: 

Uddan dine potentielle kunder mere og bedre. Og sælg endnu mere.

Modul # 8: 

Positionering. Ej din mentale niche

Modul # 9: 

De fundamentale rammer for dit marketingsystem. Trin-for-trin

Modul # 10: 

Forær det bedste væk og derfor skal du

Modul # 11: 

Skriv så det sælger

Modul # 12: 

Sådan får du dine kunder til at tage handling

Modul # 7: 

Uddan dine potentielle kunder mere og bedre. Og sælg endnu mere.

Modul # 8: 

Positionering. Ej din mentale niche

Modul # 9: 

De fundamentale rammer for dit marketingsystem. Trin-for-trin

Modul # 10: 

Forær det bedste væk og derfor skal du

Modul # 11: 

Skriv så det sælger

Modul # 12: 

Sådan får du dine kunder til at tage handling

  • Dig, der er godt igang med din virksomhed, elsker dit produkt – men godt kan servicere mange flere kunder.
  • Dig, der ønsker en systematisk marketingproces, som forudsigeligt genererer potentielle kunder hele tiden
  • Dig, der føler at dine kunder hele tiden tester dig på, om du er sikker på din pris – og udnytter det til hans/hendes fordel. Og du aner ikke, hvad du skal gøre ved det.
  • Dig, der hader at gå fra et kundemøde uden at have solgt så meget som et eneste produkt.
  • Dig, der er frustreret over, at gå X % ned i pris, fordi du ikke har selvtillid og selvværd nok til at stå fast. Og argumentere for resultatet.
  • Dig, der allerede har succes med at sælge, men savner ny inspiration, nye vinkler og metoder, der kan løfte dine resultater til næste niveau.
  • Dig, der er godt igang med din virksomhed, elsker dit produkt – men godt kan servicere mange flere kunder.
  • Dig, der ønsker en systematisk marketingproces, som forudsigeligt genererer potentielle kunder hele tiden
  • Dig, der føler at dine kunder hele tiden tester dig på, om du er sikker på din pris – og udnytter det til hans/hendes fordel. Og du aner ikke, hvad du skal gøre ved det.
  • Dig, der hader at gå fra et kundemøde uden at have solgt så meget som et eneste produkt.
  • Dig, der er frustreret over, at gå X % ned i pris, fordi du ikke har selvtillid og selvværd nok til at stå fast. Og argumentere for resultatet.
  • Dig, der allerede har succes med at sælge, men savner ny inspiration, nye vinkler og metoder, der kan løfte dine resultater til næste niveau.

Programmet er til ...

Programmet er til ...

På dette intensive onlinekursus lærer du masser teknikker, metoder og enkle strategier bag strategisk og effektiv marketing. Metoder og teknikker jeg har brugt til at fordoble min omsætning år efter år. Teknikkerne er lette at omsætte og er du villig til at gøre indsatsen, så ser du også resultaterne - direkte på din bundlinje. Uanset hvilken brance du befinder dig i eller er på vej over i. 

Jeg lære dig det, fordi jeg ved det virker. Nu og i morgen. 

På dette intensive onlinekursus lærer du masser teknikker, metoder og enkle strategier bag strategisk og effektiv marketing. Metoder og teknikker jeg har brugt til at fordoble min omsætning år efter år. Teknikkerne er lette at omsætte og er du villig til at gøre indsatsen, så ser du også resultaterne - direkte på din bundlinje. Uanset hvilken brance du befinder dig i eller er på vej over i. 

Jeg lære dig det, fordi jeg ved det virker. Nu og i morgen. 

Klar til at lære hvordan du kan markedsføre dine produkter r*ven ud af bukserne?

Klar til at lære hvordan du kan markedsføre dine produkter r*ven ud af bukserne?

Det koster dig de samme faste marketing omkostninger

Det koster dig de samme faste marketing omkostninger

Uanset om:

Uanset om:

Uanset om:

Uanset om:

  • Du sælger et produkt til 100 kroner, 500 kroner eller 5000 kroner
  • Om de køber en gang om dagen, en gang om måneden eller en gang om året.
  • Du sælger et produkt til 100 kroner, 500 kroner eller 5000 kroner
  • Om de køber en gang om dagen, en gang om måneden eller en gang om året.

Uanset om:

Uanset om:

  • Du får 10, 100 eller 1000 besøgende på din hjemmeside
  • Du går hjem med 10, 100 eller 1000 visitkort på potentielle kunder
  • Du får en respons på 0,5 %, 2 %, 5 % eller 10 %
  • Du får 10, 100 eller 1000 besøgende på din hjemmeside
  • Du går hjem med 10, 100 eller 1000 visitkort på potentielle kunder
  • Du får en respons på 0,5 %, 2 %, 5 % eller 10 %
  • Du/konsulenten/sælgeren fik en ordre ved hvert 2. besøg i stedet for ved hvert 5. besøg?
  • Din annonce gav 100 henvendelser i stedet for 10?
  • Din annonce solgte et produkt til 2000 kroner i stedet for 500 kroner?
  • Din postomdelte marketingkampagne gav en respons på 2 % og ikke 0,1 %?
  • Din messedeltagelse gav 100 visitkort på potentielle kunder og ikke 10?
  • Du fik 20 % flere anbefalinger fra begejstrede kunder
  • Du ved hver transaktion solgte for 5000 kroner i stedet for 3000 kroner
  • Du fik kunder til at købe 5 gange om året i stedet for 2 gange om året
  • Du hævede livstidsværdien af en kunde fra 5.000 kroner til 10.000 kroner
  • Du/konsulenten/sælgeren fik en ordre ved hvert 2. besøg i stedet for ved hvert 5. besøg?
  • Din annonce gav 100 henvendelser i stedet for 10?
  • Din annonce solgte et produkt til 2000 kroner i stedet for 500 kroner?
  • Din postomdelte marketingkampagne gav en respons på 2 % og ikke 0,1 %?
  • Din messedeltagelse gav 100 visitkort på potentielle kunder og ikke 10?
  • Du fik 20 % flere anbefalinger fra begejstrede kunder
  • Du ved hver transaktion solgte for 5000 kroner i stedet for 3000 kroner
  • Du fik kunder til at købe 5 gange om året i stedet for 2 gange om året
  • Du hævede livstidsværdien af en kunde fra 5.000 kroner til 10.000 kroner

Så hvad er hemmelighederne ved Marketing for vækstambitiøse ejerledere?

Så hvad er hemmelighederne ved Marketing for vækstambitiøse ejerledere?

De kommer her:

1.       Det rigtige budskab

2.       Til den rigtige gruppe af mennesker

3.       Leveret gennem de rigtige trafikkanaler

4.       På det rigtige tidspunkt og den rigtige rækkefølge

Og for at gøre det skal du kende de 4 nøgler til marketing succes

1.       Marketing mindsets 

2.       Marketing psykologi 

3.       Marketing strategier og 

4.       Marketing handlinger. 

De kommer her:

1.       Det rigtige budskab

2.       Til den rigtige gruppe af mennesker

3.       Leveret gennem de rigtige trafikkanaler

4.       På det rigtige tidspunkt og den rigtige rækkefølge

Og for at gøre det skal du kende de 4 nøgler til marketing succes

1.       Marketing mindsets 

2.       Marketing psykologi 

3.       Marketing strategier og 

4.       Marketing handlinger. 

  • Kende processen til at mestre hele marketingprocessen
  • Slippe for cold caliing
  • Dine bedste og mest profitable potentielle kunder kontakter dig
  • Du skaber en meningsfuld respons på dine marketingbudskaber
  • Du ikke konstant skal ”håbe” på, at dine markedsføringsaktiviteter nu også giver dig dit ønskede afkast
  • Du kan skabe din helt egen kategori, som du dominerer
  • Du har en gennemtestet systematisk marketingproces, hvor du – næsten – kender resultaterne på forhånd
  • Du nøjagtigt ved, hvem der er din mest profitable niche
  • Du nøjagtigt ved, hvad der får dine potentielle kunder til at indlede en dialog med dig
  • Du ved, hvilke trafikkilder, som giver dig de bedste resultater
  • Du kan giver tilbud, som dine potentielle kunder vil få yderst svært at sige ”Nej Tak” til

         Så får du svarene her:

  • Kende processen til at mestre hele marketingprocessen
  • Slippe for cold caliing
  • Dine bedste og mest profitable potentielle kunder kontakter dig
  • Du skaber en meningsfuld respons på dine marketingbudskaber
  • Du ikke konstant skal ”håbe” på, at dine markedsføringsaktiviteter nu også giver dig dit ønskede afkast
  • Du kan skabe din helt egen kategori, som du dominerer
  • Du har en gennemtestet systematisk marketingproces, hvor du – næsten – kender resultaterne på forhånd
  • Du nøjagtigt ved, hvem der er din mest profitable niche
  • Du nøjagtigt ved, hvad der får dine potentielle kunder til at indlede en dialog med dig
  • Du ved, hvilke trafikkilder, som giver dig de bedste resultater
  • Du kan giver tilbud, som dine potentielle kunder vil få yderst svært at sige ”Nej Tak” til

         Så får du svarene her:

Hvad siger du til at ...

Hvad siger du til at ...

Her er hvad vi gennemgår:

Her er hvad vi gennemgår:

Her vil du bl.a. lære:

Her vil du bl.a. lære:

  • De 4 grundpiller for succes med Direct Response Marketing
  • Den enkle men kraftfulde definition på Marketing
  • De 12 marketingmindsets, som får dig til at tænke og handle som marketingekspert
  • At dine potentielle kunder ikke køber dine produkter eller serviceydelser; men hvad de køber i stedet
  • De 3 væsentligste nichespørgsmål, du skal have et stort JA til for en profitabel niche
  • Hvad du kan lære af din huslæge til brug i din marketing
  • De 4 grundpiller for succes med Direct Response Marketing
  • Den enkle men kraftfulde definition på Marketing
  • De 12 marketingmindsets, som får dig til at tænke og handle som marketingekspert
  • At dine potentielle kunder ikke køber dine produkter eller serviceydelser; men hvad de køber i stedet
  • De 3 væsentligste nichespørgsmål, du skal have et stort JA til for en profitabel niche
  • Hvad du kan lære af din huslæge til brug i din marketing

Og ...

Og ...

  • Hvordan du bruger E-F-U modellen til powerfuld marketing
  • Hvordan du får skabt et mentalt billede af din perfekte, ideelle kunde
  • Hvordan du taler til én person; men alligevel appellerer til mange
  • Hvordan du bruger Maslows behovspyramide til kraftfuld kommunikation
  • Hvordan du bliver meget bedre til marketing ved at tale med dine potentielle kunder
  • Hvordan content marketing kan gøre dig til den foretrukne leverandør
  • Hvordan du skaber din helt egen kategori, hvor du kan blive den foretrukne leverandør
  • Hvordan du konverterer en besøgende til en potentiel kunde
  • Hvordan du skriver, så det sælger
  • Hvordan du får dine potentielle kunder til at tage handling nu
  • Hvordan du bruger E-F-U modellen til powerfuld marketing
  • Hvordan du får skabt et mentalt billede af din perfekte, ideelle kunde
  • Hvordan du taler til én person; men alligevel appellerer til mange
  • Hvordan du bruger Maslows behovspyramide til kraftfuld kommunikation
  • Hvordan du bliver meget bedre til marketing ved at tale med dine potentielle kunder
  • Hvordan content marketing kan gøre dig til den foretrukne leverandør
  • Hvordan du skaber din helt egen kategori, hvor du kan blive den foretrukne leverandør
  • Hvordan du konverterer en besøgende til en potentiel kunde
  • Hvordan du skriver, så det sælger
  • Hvordan du får dine potentielle kunder til at tage handling nu

Og hvorfor ...

Og hvorfor ...

  • Branding ikke skaber profitable kunder; men tømmer dine lommer
  • Du skal forære det bedste væk
  • + meget, meget mere
  • Branding ikke skaber profitable kunder; men tømmer dine lommer
  • Du skal forære det bedste væk
  • + meget, meget mere

Uddannelse:

  • Over 120.000 timer som iværksætter, vækstiværksætter og serieiværksætter

Historie:

  • Blev iværksætter i 1972 og har siden da vækstet 9 virksomheder i 9 forskellige lande

 Awards:

  • Bl.a. Børsens Gazellevirksomhed og Årets Eksportvirksomhed
  • + en hel masse mere, som du sikkert ikke gider læse.

Succes: 

  • Har fordoblet min omsætning ca. hvert 4. – 5 år gennem næsten 40 år og solgt for over 1 mia. kroner.

Uddannelse:

  • Over 120.000 timer som iværksætter, vækstiværksætter og serieiværksætter

Historie:

  • Blev iværksætter i 1972 og har siden da vækstet 9 virksomheder i 9 forskellige lande

 Awards:

  • Bl.a. Børsens Gazellevirksomhed og Årets Eksportvirksomhed
  • + en hel masse mere, som du sikkert ikke gider læse.

Succes: 

  • Har fordoblet min omsætning ca. hvert 4. – 5 år gennem næsten 40 år og solgt for over 1 mia. kroner.

Et par ord om Mogens:

Et par ord om Mogens:

Hvad koster så onlineprogrammet: MARKETING FOR VÆKSTAMBITIØSE EJERLEDERE

Hvad koster så onlineprogrammet: MARKETING FOR VÆKSTAMBITIØSE EJERLEDERE

Hva´ med at det koster noget mindre end én konsulenttime hos en dygtig marketingspecialist?

Kan det få dig til at læse videre?

Så du kan få bekræftet, at ”Marketing for vækstambitiøse Ejerledere” er det helt rigtige til dig.

Det koster såmænd kun: kr. 1497,00 + moms

Hva´ med at det koster noget mindre end én konsulenttime hos en dygtig marketingspecialist?

Kan det få dig til at læse videre?

Så du kan få bekræftet, at ”Marketing for vækstambitiøse Ejerledere” er det helt rigtige til dig.

Det koster såmænd kun: kr. 1497,00 + moms

  • Udfyld ordresiden med dine kontaktoplysninger og indtast dine kreditkortoplysninger.
  • Så modtager du straks efter en mail med dine login oplysninger.
  • Og du er straks i gang med tage dine marketingkompetencer til det næste niveau.
  • Udfyld ordresiden med dine kontaktoplysninger og indtast dine kreditkortoplysninger.
  • Så modtager du straks efter en mail med dine login oplysninger.
  • Og du er straks i gang med tage dine marketingkompetencer til det næste niveau.

Om mindre end 2 minutter er du i gang med at lytte til det 1. modul.

Glæder mig til, at du fortæller om dine succeshistorier.

Afstanden mellem drøm og realitet - den hedder (marketing) handling.

 

Med venlig og stor marketinghilsen

Mogens

 

Ps. Tænker du også: ”Lad mig lige tænke over det”. Så er der ikke så meget at tænke over. 

Er du ikke tilfreds, så får du dine penge tilbage indenfor de første 30 dage.

PPS. Og Ja, du kan lytte og lære af alle 12 moduler og alligevel bede om at få alle dine penge tilbage.

Om mindre end 2 minutter er du i gang med at lytte til det 1. modul.

Glæder mig til, at du fortæller om dine succeshistorier.

Afstanden mellem drøm og realitet - den hedder (marketing) handling.

 

Med venlig og stor marketinghilsen

Mogens

 

Ps. Tænker du også: ”Lad mig lige tænke over det”. Så er der ikke så meget at tænke over. 

Er du ikke tilfreds, så får du dine penge tilbage indenfor de første 30 dage.

PPS. Og Ja, du kan lytte og lære af alle 12 moduler og alligevel bede om at få alle dine penge tilbage.

 

Det er helt OK for mig.

Du sender bare en mail inden der er gået 30 dage til mb@succerportalen.dk og skriver, at du vil have dine penge tilbage.

Så får straks dine penge tilbage.

 

Det er helt OK for mig.

Du sender bare en mail inden der er gået 30 dage til mb@succerportalen.dk og skriver, at du vil have dine penge tilbage.

Så får straks dine penge tilbage.

Hvad nu, hvis det ikke er noget for dig alligevel?

Hvad nu, hvis det ikke er noget for dig alligevel?