KONVERTERINGSTEKSTER FOR SULTNE VÆKSTIVÆRKSÆTTERE

KONVERTERINGSTEKSTER FOR SULTNE VÆKSTIVÆRKSÆTTERE

Har du prøvet at skulle løse de her opgaver?

Har du prøvet at skulle løse de her opgaver?

Onlinekurset i "Konverteringstekster for sultne vækstiværksættere indeholder:

Onlinekurset i "Konverteringstekster for sultne vækstiværksættere indeholder:

© 2018 - All rights to content belongs to MOGENS BERTELSEN

© 2018 - All rights to content belongs to MOGENS BERTELSEN

Att: Vækstambitiøse ejerledere og iværksættere

Att: Vækstambitiøse ejerledere og iværksættere

Kan du skrive en indkøbsseddel?

Så kan du også forfatte salgs- og marketingtekster til dine produkter eller serviceydelser bedre end en middelmådig tekstforfatter.

Hvorfor: 

Fordi ingen er tættere på din virksomhed og ingen kender dine produkter eller serviceydelser bedre end dig.

Online programmet: Konverteringstekster for sultne vækstiværksættere viser dig trin-for-trin hvordan.

Kan du skrive en indkøbsseddel?

Så kan du også forfatte salgs- og marketingtekster til dine produkter eller serviceydelser bedre end en middelmådig tekstforfatter.

Hvorfor: 

Fordi ingen er tættere på din virksomhed og ingen kender dine produkter eller serviceydelser bedre end dig.

Online programmet: Konverteringstekster for sultne vækstiværksættere viser dig trin-for-trin hvordan.

  • Opdatere din hjemmeside med nye tekster til et nyt produkt.
  • Skrive en overskrift til et blogindlæg. 
  • Skrive en overskrift til en e-mail.
  • Skrive et marketingbudskab, som fanger dine potentielle kunder interesse.
  • Skrive et marketingbudskab, som får ”telefonen til at ringe”
  • Skrive ordene til en videopræsentation.
  • Skrive en fængslende annoncetekst.
  • Finde og bruge de helt rigtige power ord til dine tekster.
  • Ændre dine annoncer fra branding annoncer til direct response annoncer.
  • Sammensætte ordene til din nye brochure.
  • Sammensætte ordene til din nye radioreklame.
  • Sammensætte din online salgsside
  • Opdatere din hjemmeside med nye tekster til et nyt produkt.
  • Skrive en overskrift til et blogindlæg. 
  • Skrive en overskrift til en e-mail.
  • Skrive et marketingbudskab, som fanger dine potentielle kunder interesse.
  • Skrive et marketingbudskab, som får ”telefonen til at ringe”
  • Skrive ordene til en videopræsentation.
  • Skrive en fængslende annoncetekst.
  • Finde og bruge de helt rigtige power ord til dine tekster.
  • Ændre dine annoncer fra branding annoncer til direct response annoncer.
  • Sammensætte ordene til din nye brochure.
  • Sammensætte ordene til din nye radioreklame.
  • Sammensætte din online salgsside

Når du har implementeret ideerne fra 8 moduler, så vil du vide:

Når du har implementeret ideerne fra 8 moduler, så vil du vide:

“Så har du adgang til alle 8 online moduler på max. 2 minutter.

Du kan downloade alle modulerne til din computer og lytte, lære og handle på et hvilket som helst tidspunkt og uanset, hvor du befinder dig i Verden.

Og hvor meget er det så værd for dig?

Det er sådan cirka O kroner værd, hvis du investerer i ”Konverteringstekster for sultne vækstiværksættere” programmet. Og aldrig bruger det.

Det kan jo være svært i travle perioder at finde ressourcerne til at omsætte ny viden. 

Det kræver jo, at du afsætter tid til ikke kun at arbejde i din virksomhed – men også på din virksomhed.

Forresten.

Har du nogensinde fået andre til at forfatte dine tekster?

Og målt på resultaterne?

“Så har du adgang til alle 8 online moduler på max. 2 minutter.

Du kan downloade alle modulerne til din computer og lytte, lære og handle på et hvilket som helst tidspunkt og uanset, hvor du befinder dig i Verden.

Og hvor meget er det så værd for dig?

Det er sådan cirka O kroner værd, hvis du investerer i ”Konverteringstekster for sultne vækstiværksættere” programmet. Og aldrig bruger det.

Det kan jo være svært i travle perioder at finde ressourcerne til at omsætte ny viden. 

Det kræver jo, at du afsætter tid til ikke kun at arbejde i din virksomhed – men også på din virksomhed.

Forresten.

Har du nogensinde fået andre til at forfatte dine tekster?

Og målt på resultaterne?

Beslut dig for allerede nu at sætte tid af i kalenderen til at lytte til modulerne.

Det handler om at komme i gang.

Er du klar til – 8 moduler – hvor du lærer de strategier, værktøjer og metoder, jeg med succes selv har brugt i min marketing?

Din investering for al den denne viden, leveret til dig med det sammen, og med alle redskaberne til at lave marketing, der skaffer dig flere profitable er kun 1497,00 kr. + moms.

Det er meget, meget mindre end en dygtig tekstforfatter tager for et godt online salgsbrev.

Beslut dig for allerede nu at sætte tid af i kalenderen til at lytte til modulerne.

Det handler om at komme i gang.

Er du klar til – 8 moduler – hvor du lærer de strategier, værktøjer og metoder, jeg med succes selv har brugt i min marketing?

Din investering for al den denne viden, leveret til dig med det sammen, og med alle redskaberne til at lave marketing, der skaffer dig flere profitable er kun 1497,00 kr. + moms.

Det er meget, meget mindre end en dygtig tekstforfatter tager for et godt online salgsbrev.

Her er min garanti til dig:

Her er min garanti til dig:

Jeg hedder Mogens

Jeg hedder Mogens

Jeg lærer dig alt det, jeg ved virker indenfor tekstforfatning.

Og min fornemmeste opgave er at vise dig, hvordan jeg har fået mine kunder til at købe.

Ikke bare en gang. Men igen og igen.

For til sidst at blive ambassadører for min virksomhed. Og anbefaler mig til andre.

Denne lille formel har gjort, at jeg har fordoblet min omsætning hvert 4. – 5. år konstant gennem næsten 40 år.

Og ind imellem har jeg vundet både eksport og gazelle priser.

For hvad er formålet med at drive en virksomhed?

Det er at skaffe og beholde begejstrede, profitable kunder – for livstid. Og at de hver gang betaler dig – med glæde.

Jeg vil glæde mig til at høre om alle dine kommende succeshistorier.

 

Med venlig tekstforfatter hilsen

Jeg lærer dig alt det, jeg ved virker indenfor tekstforfatning.

Og min fornemmeste opgave er at vise dig, hvordan jeg har fået mine kunder til at købe.

Ikke bare en gang. Men igen og igen.

For til sidst at blive ambassadører for min virksomhed. Og anbefaler mig til andre.

Denne lille formel har gjort, at jeg har fordoblet min omsætning hvert 4. – 5. år konstant gennem næsten 40 år.

Og ind imellem har jeg vundet både eksport og gazelle priser.

For hvad er formålet med at drive en virksomhed?

Det er at skaffe og beholde begejstrede, profitable kunder – for livstid. Og at de hver gang betaler dig – med glæde.

Jeg vil glæde mig til at høre om alle dine kommende succeshistorier.

 

Med venlig tekstforfatter hilsen

Ps. Tænker du også: ”Lad mig lige tænke over det”. Så er der ikke så meget at tænke over. Er du ikke tilfreds, så får du dine penge tilbage indenfor de første 30 dage.

PPS. Og Ja, du kan lytte og lære af alle 12 moduler og alligevel bede om at få alle dine penge tilbage.

PPPS. PS. Alle dine potentielle kunder googler dig og din virksomhed, inden de retter henvendelse til dig. 

Og de googler forresten også dine konkurrenter. Så spørgsmålet er såmænd ganske enkelt: 

Skal de udtrykke: “Jeg er interesseret i at høre mere” overfor dig eller dine konkurrenter. 

Hvordan de retter henvendelse til dig lærer du i onlineprogrammet: "Konverteringstekster for sultne vækstiværksættere”

Ps. Tænker du også: ”Lad mig lige tænke over det”. Så er der ikke så meget at tænke over. Er du ikke tilfreds, så får du dine penge tilbage indenfor de første 30 dage.

PPS. Og Ja, du kan lytte og lære af alle 12 moduler og alligevel bede om at få alle dine penge tilbage.

PPPS. PS. Alle dine potentielle kunder googler dig og din virksomhed, inden de retter henvendelse til dig. 

Og de googler forresten også dine konkurrenter. Så spørgsmålet er såmænd ganske enkelt: 

Skal de udtrykke: “Jeg er interesseret i at høre mere” overfor dig eller dine konkurrenter. 

Hvordan de retter henvendelse til dig lærer du i onlineprogrammet: "Konverteringstekster for sultne vækstiværksættere”

Det kan være fuldstændig ligegyldigt, hvor mange der besøger din hjemmeside eller hvor mange brochurer, du sender. Hvis ikke du har et eller flere marketing- og/eller salgsbudskaber, som effektivt konverterer en ukendt potentiel kunde til en interesseret potentiel kunde og videre til en begejstret, profitabel og livslang kunde. 

Alle potentielle kunder indhenter oplysninger om dig, din virksomhed og dine produkter eller serviceydelser, inden de kontakter dig.

Online programmet "Konverteringstekster for sultne vækstiværksættere" giver dig formlen til du aldrig mere mangler ord. Selv hvis du aldrig tidligere har forfatter dine marketing- og salgsbudskaber

Det kan være fuldstændig ligegyldigt, hvor mange der besøger din hjemmeside eller hvor mange brochurer, du sender. Hvis ikke du har et eller flere marketing- og/eller salgsbudskaber, som effektivt konverterer en ukendt potentiel kunde til en interesseret potentiel kunde og videre til en begejstret, profitabel og livslang kunde. 

Alle potentielle kunder indhenter oplysninger om dig, din virksomhed og dine produkter eller serviceydelser, inden de kontakter dig.

Online programmet "Konverteringstekster for sultne vækstiværksættere" giver dig formlen til du aldrig mere mangler ord. Selv hvis du aldrig tidligere har forfatter dine marketing- og salgsbudskaber

Modul #1: Mindsets for succes med Konverteringstekster

Modul #2: Hvad der motiverer dine potentielle kunder

Modul #3: Din Marketing Stemme

Modul #4: Åben med et brag

Modul #5: Fortæl din historie og fang dine potentielle kunders opmærksomhed

Modul #6: Præsenter dit uimodståelige tilbud

Modul #7: Sådan præsenterer du din pris og dit USP

Modul #8: Fjern risikoen og bed om en handling

Modul #1: Mindsets for succes med Konverteringstekster

Modul #2: Hvad der motiverer dine potentielle kunder

Modul #3: Din Marketing Stemme

Modul #4: Åben med et brag

Modul #5: Fortæl din historie og fang dine potentielle kunders opmærksomhed

Modul #6: Præsenter dit uimodståelige tilbud

Modul #7: Sådan præsenterer du din pris og dit USP

Modul #8: Fjern risikoen og bed om en handling

Men så sker det her: 

Papiret er tomt. 

Det kan godt være super frusterende når det sker.

Jeg har selv prøvet det. 

Mange gange.

Eller så sker det her: 

Du trykker på delete knappen og begynder forfra.

Og tænker: ”Det må vente til i morgen” 

Eller du tænker:

”Findes der da for pokker ikke et onlinekursus, som jeg kan lade mig inspirer af til at skrive fængslende tekster.

Tekster, som får mine potentielle kunder til at reagere. Jeg skriver mine tekster én gang.

Og skriver straks flere fakturaer. Og bliver ved med at skrive flere fakturaer”?

Jov; det gør der da.

Men så sker det her: 

Papiret er tomt. 

Det kan godt være super frusterende når det sker.

Jeg har selv prøvet det. 

Mange gange.

Eller så sker det her: 

Du trykker på delete knappen og begynder forfra.

Og tænker: ”Det må vente til i morgen” 

Eller du tænker:

”Findes der da for pokker ikke et onlinekursus, som jeg kan lade mig inspirer af til at skrive fængslende tekster.

Tekster, som får mine potentielle kunder til at reagere. Jeg skriver mine tekster én gang.

Og skriver straks flere fakturaer. Og bliver ved med at skrive flere fakturaer”?

Jov; det gør der da.

I det hele taget skrive tekster, så du straks skriver flere fakturaer.

I det hele taget skrive tekster, så du straks skriver flere fakturaer.

Konverteringstekster for sultne vækstiværksættere

Konverteringstekster for sultne vækstiværksættere

  • Hvilke ord du skal bruge for at dine kunder reagerer
  • Hvordan du bedst skriver, som du taler
  • Hvordan du opbygger relationer med dine tekster
  • Hvordan du bruger Maslows behovspyramide til at engagere dine potentielle kunder
  • Hvordan du fanger dine potentielle kunders opmærksomhed
  • Hvordan du kan komme i dialog med dine potentielle kunder
  • Hvad der motiverer dine potentielle kunder til at handle
  • Hvordan du holder dialogen med dine potentielle kunder
  • Hvordan du opbygger en familiær og venlig marketing stemme

  • Hvilke ord du skal bruge for at dine kunder reagerer
  • Hvordan du bedst skriver, som du taler
  • Hvordan du opbygger relationer med dine tekster
  • Hvordan du bruger Maslows behovspyramide til at engagere dine potentielle kunder
  • Hvordan du fanger dine potentielle kunders opmærksomhed
  • Hvordan du kan komme i dialog med dine potentielle kunder
  • Hvad der motiverer dine potentielle kunder til at handle
  • Hvordan du holder dialogen med dine potentielle kunder
  • Hvordan du opbygger en familiær og venlig marketing stemme

  • Hvordan du undgår at skrive som kommunen, banken eller forsikringsselskabet
  • Hvordan du skriver engagerende og relevant
  • Hvordan du oversætter abstrakte ideer til specifikke synlige resultater
  • Hvordan du får dine potentielle kunder til at læse hele dit marketingbudskab
  • 7 skabeloner til at skrive fængslende overskrifter
  • De 7 elementer i din historie
  • Hvordan du formulerer et uimodståeligt tilbud
  • Hvordan du bruger E-F-U modellen
  • Hvordan du sælger på værdi og ikke på pris
  • Hvordan du fjerner risikoen ved at handle med dig
  • + så meget, meget mere
  • Hvordan du undgår at skrive som kommunen, banken eller forsikringsselskabet
  • Hvordan du skriver engagerende og relevant
  • Hvordan du oversætter abstrakte ideer til specifikke synlige resultater
  • Hvordan du får dine potentielle kunder til at læse hele dit marketingbudskab
  • 7 skabeloner til at skrive fængslende overskrifter
  • De 7 elementer i din historie
  • Hvordan du formulerer et uimodståeligt tilbud
  • Hvordan du bruger E-F-U modellen
  • Hvordan du sælger på værdi og ikke på pris
  • Hvordan du fjerner risikoen ved at handle med dig
  • + så meget, meget mere
  • Dig, der lige har startet din egen virksomhed, og er hammer god til det, som du laver – men er knap så god til at skrive tekster, som sælger.
  • Dig, der oplever at du er usikker i en skrivesituation, og alt for tit har smidt har smidt dine udkast i papirkurven.
  • Dig, der føler at det er en kæmpe udfordring at skabe og bevare relationen gennem hele marketing- og salgsprocessen
  • Dig, der hader gang på gang at måtte se, at ordren ikke bliver til noget.
  • Dig, der er frustreret over, hvorfor du er så hammer god i 1 til 1 salg; men ikke mestre 1 til mange salg og marketing

Dig, der allerede har succes med at forfatte profitable tekster, men savner ny inspiration, nye vinkler og metoder, der kan løfte dine resultater til næste niveau.

Så er der lige det med prisen og hvordan det foregår.

Det hele er online. Når du har trykket på:

  • Dig, der lige har startet din egen virksomhed, og er hammer god til det, som du laver – men er knap så god til at skrive tekster, som sælger.
  • Dig, der oplever at du er usikker i en skrivesituation, og alt for tit har smidt har smidt dine udkast i papirkurven.
  • Dig, der føler at det er en kæmpe udfordring at skabe og bevare relationen gennem hele marketing- og salgsprocessen
  • Dig, der hader gang på gang at måtte se, at ordren ikke bliver til noget.
  • Dig, der er frustreret over, hvorfor du er så hammer god i 1 til 1 salg; men ikke mestre 1 til mange salg og marketing

Dig, der allerede har succes med at forfatte profitable tekster, men savner ny inspiration, nye vinkler og metoder, der kan løfte dine resultater til næste niveau.

Så er der lige det med prisen og hvordan det foregår.

Det hele er online. Når du har trykket på:

Programmet er til:

Programmet er til:

Derfor:

Derfor:

Føler du dig ikke overbevidst om, at du kan kommunikere, så du få flere profitable kunder, så får du alle dine penge retur.

Du skal blot – indenfor 30 dage efter du har investeret – sende mig en e-mail til mb@succesportalen.dk med teksten: ”Jeg tror ikke, at jeg kommer til at skrive flere fakturaer p.g.a. af dit online program ”Konverteringstekster for sultne vækstiværksættere”

Så får du alle dine penge retur. Og ingen sure miner herfra.

Føler du dig ikke overbevidst om, at du kan kommunikere, så du få flere profitable kunder, så får du alle dine penge retur.

Du skal blot – indenfor 30 dage efter du har investeret – sende mig en e-mail til mb@succesportalen.dk med teksten: ”Jeg tror ikke, at jeg kommer til at skrive flere fakturaer p.g.a. af dit online program ”Konverteringstekster for sultne vækstiværksættere”

Så får du alle dine penge retur. Og ingen sure miner herfra.