DET GODE KØBMANDSKAB ER, NÅR DINE KUNDER SIGER: ”TAK FOR HANDLEN. JEG KOMMER SNART IGEN”

Og det er netop, hvad jeg gerne vil inspirere dig med i disse vækstrapporter:

Her hvad de enkelte vækstrapporter giver dig indblik i og inspirerer dig med og til:

DET GODE KØBMANDSKAB ER, NÅR DINE KUNDER SIGER: ”TAK FOR HANDLEN. JEG KOMMER SNART IGEN”

Og det er netop, hvad jeg gerne vil inspirere dig med i disse vækstrapporter:

Her hvad de enkelte vækstrapporter giver dig indblik i og inspirerer dig med og til:

"Den profitable iværksætter" Rapporten indeholder:

Kapitel 1: Det rigtige Mindset 

Kapitel 2: Den rigtige Niche

Kapitel 3: Det rigtige Produkt

Kapitel 4: Den rigtige Marketing

Kapitel 5: Det rigtige Fokus 

Kapitel 6: De rigtige Handlinger

Kapitel 7: De rigtige Mennesker

Kapitel 8: Den rigtige Profitformel

Kapitel 9: Den rigtige Marketing- og Salgsproces

Kapitel 10: Den rigtige Prioritering 

"Den profitable iværksætter" Rapporten indeholder:

Kapitel 1: Det rigtige Mindset 

Kapitel 2: Den rigtige Niche

Kapitel 3: Det rigtige Produkt

Kapitel 4: Den rigtige Marketing

Kapitel 5: Det rigtige Fokus 

Kapitel 6: De rigtige Handlinger

Kapitel 7: De rigtige Mennesker

Kapitel 8: Den rigtige Profitformel

Kapitel 9: Den rigtige Marketing- og Salgsproces

Kapitel 10: Den rigtige Prioritering 

"Den fem stjernede profitformel" Rapporten indeholder:

Kapitel 1: Forord

Kapitel 2: Forær det bedste væk

Kapitel 3: Tænk 80 : 20 principperne ind i alt, hvad du foretager dig – også i dine tal

Kapitel 4:  Spørg din vej til toppen

Kapitel 5: Din virksomhed er et middel til et drømmeliv

Kapitel 6: Forbedring har ingen målstreg

Kapitel 7: Abonnementer er bedre end kunder

Kapitel 8: Kom nu ud af hulen

Kapitel 9: Skab et produkt/serviceydelse – som – næsten – sælger sig selv

Kapitel 10: Jeg er marketingekspert – som ejer en virksomhed

Kapitel 11: Marketingfirkanten, der gør dig ustoppelig

Kapitel 12: Omgå dig med de rigtige mennesker

Kapitel 13: Struktur skaber frihed

Kapitel 14: Hvordan du forøger det gennemsnitlige antal kunder

Kapitel 15: Hvordan du forøger den gennemsnitlige ordrestørrelse

Kapitel 16: Hvordan du forøger den gennemsnitlige købsfrekvens

Kapitel 17: Hvordan du forøger din bundlinje

Kapitel 18: Nu er det din tur

"Den fem stjernede profitformel" Rapporten indeholder:

Kapitel 1: Forord

Kapitel 2: Forær det bedste væk

Kapitel 3: Tænk 80 : 20 principperne ind i alt, hvad du foretager dig – også i dine tal

Kapitel 4:  Spørg din vej til toppen

Kapitel 5: Din virksomhed er et middel til et drømmeliv

Kapitel 6: Forbedring har ingen målstreg

Kapitel 7: Abonnementer er bedre end kunder

Kapitel 8: Kom nu ud af hulen

Kapitel 9: Skab et produkt/serviceydelse – som – næsten – sælger sig selv

Kapitel 10: Jeg er marketingekspert – som ejer en virksomhed

Kapitel 11: Marketingfirkanten, der gør dig ustoppelig

Kapitel 12: Omgå dig med de rigtige mennesker

Kapitel 13: Struktur skaber frihed

Kapitel 14: Hvordan du forøger det gennemsnitlige antal kunder

Kapitel 15: Hvordan du forøger den gennemsnitlige ordrestørrelse

Kapitel 16: Hvordan du forøger den gennemsnitlige købsfrekvens

Kapitel 17: Hvordan du forøger din bundlinje

Kapitel 18: Nu er det din tur

"Den vækstambitiøse ejerleder" Rapporten indeholder:

Kapitel 1: Hvordan jeg havnede i min DØDSZONE og dårligt kunne trække vejret.              

Kapitel 2: Hvordan jeg kom ud af min DØDSZONE og fik livet tilbage           

Kapitel 3: Visdom for resten af livet; så du ikke knokler dig selv halvt ihjel 

Kapitel 4: Hvordan du prioriterer og sætter pris på din tid   

Kapitel 5:  Den Fem Stjernede Kunderejse – Så dine kunder aldrig glemmer dig                  

Kapitel 6: Den rigtige målgruppe                      

Kapitel 7: Det rigtige budskab leveret gennem de rigtige medier                  

Kapitel 8: Hvordan du motiverer og uddanner dine potentielle kunder.      

Kapitel 9: Dit uimodståelige tilbud                   

Kapitel 10: Drømmeresultatet. Så dine kunder siger ”Tak for handlen. Jeg vender snart tilbage” 

Kapitel 11: Sådan booster du bundlinjen med ”Din Fem Stjernede Profitstige                      

Kapitel 12: Hvordan du plejer dine livslange relationer         

Kapitel 13: Hvordan du iscenesætter henvisninger og promoveringer         

Kapital 14: Sådan booster du din bundlinje yderligere med ”Din Fem Stjernede Profitformel.                           

Kapitel 15: Hvor du kan lede efter dine flaskehalse                

Kapitel 16: Omgå dig med de rigtige mennesker

"Den vækstambitiøse ejerleder" Rapporten indeholder:

Kapitel 1: Hvordan jeg havnede i min DØDSZONE og dårligt kunne trække vejret.              

Kapitel 2: Hvordan jeg kom ud af min DØDSZONE og fik livet tilbage           

Kapitel 3: Visdom for resten af livet; så du ikke knokler dig selv halvt ihjel 

Kapitel 4: Hvordan du prioriterer og sætter pris på din tid   

Kapitel 5:  Den Fem Stjernede Kunderejse – Så dine kunder aldrig glemmer dig                  

Kapitel 6: Den rigtige målgruppe                      

Kapitel 7: Det rigtige budskab leveret gennem de rigtige medier                  

Kapitel 8: Hvordan du motiverer og uddanner dine potentielle kunder.      

Kapitel 9: Dit uimodståelige tilbud                   

Kapitel 10: Drømmeresultatet. Så dine kunder siger ”Tak for handlen. Jeg vender snart tilbage” 

Kapitel 11: Sådan booster du bundlinjen med ”Din Fem Stjernede Profitstige                      

Kapitel 12: Hvordan du plejer dine livslange relationer         

Kapitel 13: Hvordan du iscenesætter henvisninger og promoveringer         

Kapital 14: Sådan booster du din bundlinje yderligere med ”Din Fem Stjernede Profitformel.                           

Kapitel 15: Hvor du kan lede efter dine flaskehalse                

Kapitel 16: Omgå dig med de rigtige mennesker

Når du downloader vækstrapporterne tilmelder du dig samtidig mit nyhedsbrev med tips, tricks, skabeloner, viden, værktøjer, trends, indbydelser, tilbud o. lign. til flere begejstrede, livslange og profitable kunder. Du kan til enhver tid framelde dig et enkelt klik. Privatlivspolitik

Når du downloader vækstrapporterne tilmelder du dig samtidig mit nyhedsbrev med tips, tricks, skabeloner, viden, værktøjer, trends, indbydelser, tilbud o. lign. til flere begejstrede, livslange og profitable kunder. Du kan til enhver tid framelde dig et enkelt klik. Privatlivspolitik

Foredrag til erhvervsnetværk og netværksevents

Foredrag til erhvervsnetværk og netværksevents

Den Fem Stjernede Kunderejse – Så dine kunder aldrig glemmer dig

Hvordan du jordnært, effektivt, forudsigeligt og systematisk forvandler skeptiske og iskolde potentielle kunder til begejstrede, livslange og profitable kunder. Som med glæde henviser og anbefaler dig, din virksomhed og dine produkter til andre.

Her det ultrakorte overblik over, hvad du får inspiration til; og straks kan gå hjem og anvende:

✓ Hvordan du opdager, fokuserer på og dominerer én målgruppe – af gangen

✓ Hvordan du får den rigtige målgruppe til at kontakte dig – og ikke omvendt

✓ Hvordan du systematisk og tålmodigt uddanner, og motiverer dine potentielle kunder til møde dig – når

de er klar

✓ Hvordan du kontinuerligt giver tilbud, som dine potentielle kunder ikke kan sige ”Nej Tak” til

✓ Hvordan du giver dine kunder et drømmeresultat – og lægger fundamentet for den næste ordre

✓ Hvordan du giver kunderne en verdensklasse efter salgs service – også efter betalingen

✓ Hvordan du skaber et integreret produktprogram – og booster både omsætning og bundlinje

✓ Hvordan du giver dine relationer oplevelser for livet – med fokus på livstidsværdien

✓ Hvordan du giver dine relationer mulighed for aktivt at henvise og promovere dig og samtidig være glad

for muligheden

+ så meget, meget mere

Den Fem Stjernede Kunderejse – Så dine kunder aldrig glemmer dig

Hvordan du jordnært, effektivt, forudsigeligt og systematisk forvandler skeptiske og iskolde potentielle kunder til begejstrede, livslange og profitable kunder. Som med glæde henviser og anbefaler dig, din virksomhed og dine produkter til andre.

Her det ultrakorte overblik over, hvad du får inspiration til; og straks kan gå hjem og anvende:

✓ Hvordan du opdager, fokuserer på og dominerer én målgruppe – af gangen

✓ Hvordan du får den rigtige målgruppe til at kontakte dig – og ikke omvendt

✓ Hvordan du systematisk og tålmodigt uddanner, og motiverer dine potentielle kunder til møde dig – når

de er klar

✓ Hvordan du kontinuerligt giver tilbud, som dine potentielle kunder ikke kan sige ”Nej Tak” til

✓ Hvordan du giver dine kunder et drømmeresultat – og lægger fundamentet for den næste ordre

✓ Hvordan du giver kunderne en verdensklasse efter salgs service – også efter betalingen

✓ Hvordan du skaber et integreret produktprogram – og booster både omsætning og bundlinje

✓ Hvordan du giver dine relationer oplevelser for livet – med fokus på livstidsværdien

✓ Hvordan du giver dine relationer mulighed for aktivt at henvise og promovere dig og samtidig være glad

for muligheden

+ så meget, meget mere

Produktivitetsekspressen

Hvordan du frigør minimum 4 – 8 timer om ugen til dig selv og din familie. Samtidig med at du vækster

din omsætning og bundlinje på kortere tid.

Her det ultrakorte overblik over, hvad du får inspiration til, og straks kan gå hjem og omsætte:

- Hvordan du vækster din virksomhed - Uden du knokler dig selv halvt ihjel

- Hvordan du anvender 80:20 modellen til at skabe klarhed, prioritere, simplificere og fokusere på det vigtigste.

- Hvordan du designer din drømmevirksomhed.

- De eneste 5 spørgsmål, du skal besvare for – dramatisk – at hæve din produktivitet.

- Hvordan du anvender produktivitetspyramiden til væsentlig forøgelse af din omsætning og bundlinje.

- Hvordan du mest effektivt prioriterer dine daglige arbejdsopgaver.

- Hvordan ”Parkeringspladsmodellen” sætter fokus på de højproduktive beslutninger og handlinger.

- Hvordan du lærer dig selv bedre at kende.

- Hvordan dine personlige og dine firmaværdier giver både dig og dine medarbejdere super produktivitet.

- Hvordan du giver dig selv en kæmpe lønforhøjelse.

- Hvilke opgaver og aktiviteter du med stor fordel kan uddelegere.

+ så meget, meget mere

Produktivitetsekspressen

Hvordan du frigør minimum 4 – 8 timer om ugen til dig selv og din familie. Samtidig med at du vækster

din omsætning og bundlinje på kortere tid.

Her det ultrakorte overblik over, hvad du får inspiration til, og straks kan gå hjem og omsætte:

- Hvordan du vækster din virksomhed - Uden du knokler dig selv halvt ihjel

- Hvordan du anvender 80:20 modellen til at skabe klarhed, prioritere, simplificere og fokusere på det vigtigste.

- Hvordan du designer din drømmevirksomhed.

- De eneste 5 spørgsmål, du skal besvare for – dramatisk – at hæve din produktivitet.

- Hvordan du anvender produktivitetspyramiden til væsentlig forøgelse af din omsætning og bundlinje.

- Hvordan du mest effektivt prioriterer dine daglige arbejdsopgaver.

- Hvordan ”Parkeringspladsmodellen” sætter fokus på de højproduktive beslutninger og handlinger.

- Hvordan du lærer dig selv bedre at kende.

- Hvordan dine personlige og dine firmaværdier giver både dig og dine medarbejdere super produktivitet.

- Hvordan du giver dig selv en kæmpe lønforhøjelse.

- Hvilke opgaver og aktiviteter du med stor fordel kan uddelegere.

+ så meget, meget mere

Lidt om det praktiske:

Varighed: Foredragene er struktureret til 60 min. Men kan naturligvis – om ønsket – tilpasses din tidsplan.

Tidspunkt: Vi finder et tidspunkt, der fungerer for begge parter.

Pris: En kop kaffe og ét glas vand.

Mail og telefonnummer: Jeg kan fanges på 5197 9695 eller på e-mail mb@succesportalen.dk

Så kan vi tage en helt konkret snak om, hvordan jeg skal tilpasse foredraget til netop dit erhvervsnetværk.

Lidt om det praktiske:

Varighed: Foredragene er struktureret til 60 min. Men kan naturligvis – om ønsket – tilpasses din tidsplan.

Tidspunkt: Vi finder et tidspunkt, der fungerer for begge parter.

Pris: En kop kaffe og ét glas vand.

Mail og telefonnummer: Jeg kan fanges på 5197 9695 eller på e-mail mb@succesportalen.dk

Så kan vi tage en helt konkret snak om, hvordan jeg skal tilpasse foredraget til netop dit erhvervsnetværk.

© 2018 - All rights to content belongs to MOGENS BERTELSEN og SUCCESPOTALEN APS

Rugbjergvej 20, 7250 Hejnsvig

Tlf. +45 51979695

Mail: mb@succesportalen.dk

© 2018 - All rights to content belongs to MOGENS BERTELSEN og SUCCESPOTALEN APS

Rugbjergvej 20, 7250 Hejnsvig

Tlf. +45 51979695

Mail: mb@succesportalen.dk